Alla inlägg under maj 2009

Av Karen Kaye - 29 maj 2009 21:46

Okej okej jag kollade nyss på Ally's blogg, och hittade två texter som jag verkligen älskade.  Har inte känt henne så länge, men hon är bara för underbar och jag kan vekligen tro att jag har känt henne sen åratals tillbaka.  I alla fall jag tänkte lägga upp texterna hon har skrivit, det handlar för det mesta om henne's kärlek till Bill.  Och tro mig texterna är helt underbara <3


1. I sit here in the night, staring into the heavens above.  Wondering if Im lucky enough to be given your love.   Even though I just heard of you a year and 2 months back.  I have learned so much of who you are, and thirst to learn even more.  I want to share my world with you, all the smiles and all the tears.  I want to learn to trust again - Something I havent done in years.  You are very special to me, you have kindled something new.  I want to feel loved in my life, I want to be with you ... <3


2. "A girl in love with a guy who doesn't even know her, and somehow turns out that he knew her all along, but didn't realize it.  He was a rockstar and she was a fan.  She went to all of his concerts.  Every single one.  She has these undescribable uncontrolable feelings for him."


Ally you are so good, I really love this <3  Seriously you and Bill is meant for each other.  And you guys who think that you are more in love then Ally is with Bill is just wrong.  She is really in love with him trust me.  And I hope that you " Ally " will find Bill at least!  I knwo you will, and when you have.  You guys will live happily ever after with your gorgeous babis (:  You are a very speciell friend to me <3  Forever you and Bill :'p

Av Karen Kaye - 29 maj 2009 21:11

Ja om det där med förra inlägget, det behöver vi inte bry oss så mycket om.  Jag ville bara få ut mina känslor eller kan man kalla det ilska ?  Anyway, såhär gick min dag i alla fall.  Först så vaknade jag vid 6 tiden, drog på mig kläder och började fixa mig.  Sen vid 7 tiden drog jag ner till bussplatsen, och som tur var så hann jag med 07.22 bussen.  Sen började morgonen med Spanska prov, inte värsta bästa men jag tro att jag klara det.  Och sen blev det ju bara lektion, rast, lektion, lektion, lunch, rast, lektion och sen så var det slut för den delen av skolan.  Och förresten så kom blivande 7:orna till våran skola idag och kollade runt lite, så träffade jag några folk jag kände.  Och efter skolan så drog jag, S och M till kiosken och köpte godis.  Eller egentligen köpte vi glass, det börjar/ är ju sommar nu om man säger så.  Jättefint väder var det idag i alla fall, sen så drog vi till bussplatsen.  Vi satt där högst 1 timme tro jag, vi har gjort en lite dans video.  Hihi ska lägga upp den här någon gång, sen efter det där äventyret med tjejerna drog jag bussen hem.  Men åkte till stan för vara med C, vi köpte kläder.  Vi åt och sen drog vi till Ica och köpte lite godis där också.  Och tillslut drog vi till Carolina, och idag var det första gången jag tog bort piercingen.  Det var väl lite läskigt i början, men det stack lite.  Ah jag tro nog det var allt om min dag.  Hur har eran dag varit ? (:

Av Karen Kaye - 29 maj 2009 21:07

Heej, asså det är så mycket som händer just nu.  Jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska må.  Allt är bara skit, och jag är glad att jag har Äkta vänner som stöttar mig.  Asså jag fattar liksom inte vad jag har gjort för fel, alla blir bara sur på mig utan nån anledning.  Och säger att allt jag gör eller säger är helt fel, men hallå.  Ingen är perfekt, så jag är som jag är.  Och acceptera det, seriöst jag bara hatar er.  Ni är så falska, hittar på saker om mig som inte ens är sant eller som jag inte ens har gjort.  Bara för att ni inte har liv så behöver ni ju inte gå och förstöra andras bara för att dom har roliga än ert.  Och förresten gå inte runt och säg att jag snackar skit bakom ryggen om folk när ni gör det lika mycket som mig.  Lämna mig ifred!  Och ni vet vilka ni er, just er som jag har skrivit om.

Av Karen Kaye - 28 maj 2009 17:25

Har inte en perfekt bild på C, men det gör inget.  Idag så fyller hon år, och underbart är det <3  Hihi gumman du ska få dina presenter när vi träffas, höhö (:  Okej jag är inte bäst på att skriva sånt här men I'll try for you.  Okej, uhm let see.  Vi har känt varandra i snart 5 år, men du blev min bästa vän sen 24 Maj 07.  Och dagarna med dig är oförglömliga, du kommer alltid förbli min bästa vän vad som än händer.  Du betyder för mycket för mig, jag kommer alltid att vara vid din sida.  Du och jag mot världen, forever and ever! <3

Av Karen Kaye - 28 maj 2009 17:20

Hade idrott direkt på morgonen, men idag skulle vi bada.  Och det var verkligen jobbigt, skulle simma 16 längder :o  Jätte jobbigt, hihihi.  Sen när vi skulle dra iväg till stan så gick jag iväg en stund och köpte en tröja.  Designat av Tokio Hotel, och snygg är den också <3  Och den passar perfekt på mig, ska använda den imorn (:  Köpte mat och gick tillbaka till skolan.  Sen var det bara lektion, och idag hade vi elevensval.  Trodde vi skulle få baka men ne det blev inte så :o  Och på vägen hem är privat, men idag måste det va min tur dag i alla fall.  I think I'm in love with him :o 

http://www.youtube.com/watch?v=Iy2MO4L1mM8&feature=related
Av Karen Kaye - 27 maj 2009 13:46

Har inte haft tillgång till en datorn dom senaste dagarna, eller egentligen är det ju skolan som går först.  Men men nu när jag är hemma från skolan så kan jag posta in en liten inlägg bara.  Är snorrig och ont i halsen, men det gör inget.  Försöker krya på mig, hatar att missa saker i skolan.  Men vad kan man göra åt det ?  Uhm har inte gjort klart läxan till Svenska, men ska göra det snart.  Hmm ja vad ska ni göra i helgen då ? (:  Förresten så måste ni bara lyssna på låten, hihi den är jättebra! (y)

http://twilight.blogg.se/2009/may/wanna-say-that-carlisle-is-my-daddy.html
Av Karen Kaye - 24 maj 2009 18:29

Som jag sa igår så sov jag över hos Josefin och vi tältade, och väldigt kallt var det.  Fick inte så mycket sömn precis, bättre lite än ingenting.  Anyway det var oerhört kallt, och innan vi skulle lägga oss så tittade vi på Wallander.  Bra var den väl, men jag är inte direkt en stor fans att sånna filmer.  Och på morgonen så åt vi frukost, åt inte så mycket.  Sen fixade vi oss och efter det drog vi till Theresia.  Sen vid 11 tiden åkte vi till Valbo, gick runt en stund och vid 14 tiden drog vi till scenen.  Och 1 timme efter ungefär så kom Johan Palm, uppträdandet var väl sådär.  Och efter det fick Micke komma och hämta mig, och sen drog vi och käka mat.  Och nu är jag hemma, och ikväll blir det inte så mycket.  Kanske bara att titta på film, eller nåt.  Men ni får ha det bra, måste vila lite!  Har värsta huvudvärk, puss <3  Men här får ni en underbar låt från filmen Hannah Montana; 

http://www.youtube.com/watch?v=W7ouN-dvqZI&NR=1
Av Karen Kaye - 23 maj 2009 23:10

Jo som sagt jag och Josefin skulle ju gå på bio, och tur hade vi också.  Hihi vi köpte inte biljetterna men mamma gjorde det, så ah det var bra.  Och vi som trodde att vi inte skulle hinna till stan för bussen var verkligen sen, men vi gjorde det ändå.  Köpte popcorn och dricka sen drog vi till salongen och kollade på filmen, men det startade inte den tid den egentligen skulle.  20 min senare än det riktiga tiden började äntligen filmen, och det var verkligen värt att kolla på!  Hihi ni vet ju fortfarande inte vilken film vi kolalde på, men vi kollade på Hannah Montana.  det fanns verkligen fina låtar i den, men jag rekommenderar den för er i alla fall.  Haha när bio var klart så drog vi hem till mig, jag packade kläder och sen drog vi till stan för att ta bussen till Josefin.  Och fint fint gick det där också, så när vi kom åt vi mat.  Efter det drog vi till Theresia, jag fick träffa Douglas för första gången på typ evigheter.  Den pöjk har verkligen blivit stor, och sötare blir han också.  Jag bara älskar honom, man bara faller.  Han är så söt liksom, hihi låter kanske helt wierd men it's true (:  Hmm vi va där några timmar sen drog vi till Josefin och började plocka upp tälten, och ah så snart ska vi iväg och sova.  Ska upp tidigt imorn, jag, Josefin och Theresia ska dra iväg till Valbo och kolla på Johan Palm.  Hihi men godnatt på er då.  Och lite bilder från idag kommer imorn tro jag (:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards